9.03.2013

Climbing in the Blue Mountains




Després de les tres setmanes a Nowra al final ens decidim a anar cap a les Blue Mountains. Aquí el temps ens ha passat rapidíssim, tant que us estic escrivint des de Bali, je je je je  però anem a pams primer lo primer.

A les Blues han estat quasi 4 setmanes de fanatisme total, excepte alguns dies de vent i fred hem tingut molt bon temps per escalar, apretar i encadenar. La veritat es que la escalada aquí es molt bona, tot i que ara a l’hivern no hi ha tants sectors per escalar com hi ha en altres èpoques de l’any, hem pogut escalar moooooolt, Shippley, Bowens Creek, Bardens Lookout, Centennial Glenn, Sublime Point, Porters’ Pass........  Fins hi tot hem tingut temps de conèixer escaladors locals i fer amistats passatgeres. Ens hem sentit com a casa, bons llocs d’apalanque amb la furgo, el nostre cafè, el bar preferit, una pizzeria deliciosa a Katoomba amb una pizza de cocodril inhumanament bona, birra artesana que te mueres (de bona i de cara) i uns paisatges i unes postes de sol brutal, tot amanit amb una mica de fred tot s’ha de dir i vinet every night, que quan marxem d’Australia no more wine!!!!!

I a títol personal l’últim dia, la última via a les Blues, un 7c mític, encadenat! Ah i la Lara, uns dies abans el seu primer 6b! Oleee!! i apa siau! doncs no es pot demanar més, o si, pot ser quedarnos una mica més però ja ens hem menjat dues setmanes del temps que volíem invertir en fer la costa est o sigui que ja es hora de marxar i fer rutila cap a Cairns, ens esperen 3000km i només ens queden dues setmanes!!!



















Depois de Nowra, finalmente decidimos voltar às Blue Mountains. O tempo, como costuma acontecer às vezes, passou voando, tanto que estamos escrevendo este post de Bali! Mas primeiro de volta às Blue Mountains!

Nas Blueys (para os íntimos) foram quase 4 semanas de fanatismo de escalada total; exceto por alguns dias em que tivemos muito vento e frio, quase todos os dias tivemos bom tempo para escalar, apertar e encadenar! A escalada ali é muito boa, mesmo considerando que no inverno não há tantos setores em que se pode escalar como em outras épocas do ano. Mas escalamos bastante em Shippley, Bowen’s Creek, Bardens Lookout, Centennial Glenn, Sublime Point, Porter’s Pass, etc. Tivemos tempo de conhecer os escaladores locais e fazer amizades passageiras. Nos sentimos em casa, tínhamos bons lugares para dormer com a furgo, o nosso café, o bar preferido, uma pizzaria deliciosa em Katoomba (a principal cidade das Blue Mountains) com uma pizza de crocodilo incrível, cervejas artesanais de morrer (de boas e de caras) e umas paisagens e pores-do-sol impressionantes, tudo acompanhado de temperaturas mais baixas e vinho todas as noites (aproveitando que depois da Austrália quase não vamos encontrar vinho).

No final, ainda conseguimos sair daí com meu primeiro 6B em Bardens Lookout e o Roger com um 7C a Bowens Creek. Deu muita vontade de ficar mais tempo, mas tivemos que seguir viagem. Das 4 semanas que deixamos para fazer a costa leste da Austrália, já usamos 2 para esticar nosso tempo nas montanhas! Assim, pegamos a furgo para andar quase 3000 km para Cairns em apenas 2 semanas!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Críticas, sugestões e comentários! Crítiques, sugeriments i comentaris!